Logo Logo
BB Tape kniha Balance Taping
Krátky popis Exkluzívní produkt BB Tape kniha Balance Taping od výrobce BB Tape u nás najdete téměř zadarmo za 999 Kč.
Obvyklá cena
Výrobce/Značka
BB Tape
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Co je to Balance Taping? Tato metoda je využívá kinesiologického tejpování k zajištění strukturální a funkční rovnováhy těla jednoduchým a přesným vyhodnocením strukturální a funkční nerovnováhy svalů nebo kloubů napříč celým tělem, ale i lokálně. Tejpovací páska se aplikuje na oblasti, kteréí způsobují bolest nebo svalovou či kloubní dysfunkci.   Balance Taping doslova znamená, že tejpovací páska se aplikuje na kůži tak, aby došlo k funkčnímu zlepšení stavu pacienta a úlevě od bolesti. Kniha pojednává mimo jiné o rozdílnosti tejpovacích metod u jednotlivých případů a metoda vždy vychází z příčin a příznaků omenocnení u konkrétního jednotlivce. Například u bolesti kolene se mechanismy bolesti liší podle toho, jestli subjekt pociťuje bolest při výstupu nebo při sestupu a podle toho se pak řídí i metoda tejpování.   Publikace je vhodná pro všechny, kteří mají alespoň základní znalosti anatomie lidského těla. Pro pochopení mechanismů bolesti a pohybu je nezbytné pochopení základních pohybů čéšky, stehenní kosti, menisků, pánve. Autoři: Jung-Hoon Lee, Seung-Won Choi Jazyk: angličtina Počet stran: 213 ISBN: 979-1195141319 Publikováno: Wetape, 2016  .
Další produkty od výrobce BB Tape
Další produkty v kategorii Tejpy pro koně