Logo Logo
OMRON Pulsní oxymetr Conect CMS50D
Krátky popis Ve slevě produkt OMRON Pulsní oxymetr Conect CMS50D od výrobce OMRON u nás najdete po slevě za 749 Kč.
Obvyklá cena
Výrobce/Značka
OMRON
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Pulzní oxymetr používá k měření dva světelné paprsky rozdílné vlnové délky, které dopadají na prst uvnitř přístroje. Přístroj je vhodný k použití v domácím prostředí, ale i ve zdravotnictví.   Saturace hemoglobinu kyslíkem udává , kolik procent hemoglobinu v arteriální krvi je nasyceno kyslíkem. Proto je důležitým parametrem pro posouzení funkce dýchání. Nízká hodnota saturace hemoglobinu kyslíkem poukazuje převážně na choroby jako onemocnění dýchacích cest, astma, srdeční insuficience atd. U člověka s nízkou hodnotou saturace hemoglobinu kyslíkem se ve větší míře objevují tyto příznaky: dušnost zvýšení srdeční frekvence pokles výkonnosti nervozita a náhlé pocení Chronická a známá snížená saturace kyslíkem vyžaduje sledování pomocí pulzního oxymetru a kontroly u lékaře. Náhlé snížení saturace kyslíkem, s průvodními symptomy nebo bez nich, je nutno ihned řešit s lékařem, může se jednat o život ohrožující situaci. Pulzní oxymetr je vhodný zejména prorizikové pacienty, např. osoby s onemocněním srdce, astmatiky, ale také pro sportovce a zdravé osoby, které se pohybují ve velkých výškách (např. horolezci, lyžaři nebo sportovní letci). Technické parametry: OLED barevný displej Měřící rozsah saturace krve kyslíkem: 0-100% (SpO2) s rozlišením po 1% Přesnost: 70-100% +/- 2% (pod 70% nedefinováno) Měřící rozsah tepové frekvence: 30-235 tepů/min. , s rozlišením po 1tep/min Přesnost: +/-2 tepy za min. nebo +/-2% (platí vyšší odchylka) Spotřeba energie:.
Další produkty od výrobce OMRON
Další produkty v kategorii Ostatní sortiment